BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van wiel rutten (19)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Manon Kijk eens op http://www.zoontjens.nl/ Zij zijn van oorsprong een betonfabriek,…"

wiel rutten heeft 26 Apr 2011 gereageerd op Op zoek naar duurzame verharding voor buitenruimtes. Wie heeft tips?

13 18 Jan 2012
Antwoord van Ronald Bosma

"Ik ben het met Sebastiaan eens dat de stelling erg kort door de bocht is. Investerin…"

wiel rutten heeft 22 Apr 2011 gereageerd op Woning met energielabel verliesgevend.

17 21 Mei 2011
Antwoord van Sebastiaan van Doorn

"Beste Remco Een andere mogelijk is om het glas in loodraam naar buiten te laten dra…"

wiel rutten heeft 16 Nov 2010 gereageerd op bestaand glas in lood opnemen in dubbel glas

14 18 Nov 2010
Antwoord van Michel Eek

"Deze redenering slaat natuurlijk als een tang op een varken. Met duurzame ontwikkeli…"

wiel rutten heeft 20 Aug 2010 gereageerd op Duurzaamheid; het perfecte voorbeeld van een contradictio in terminis?

15 8 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De voorbeelden die je geeft zijn een resultante van duurzaamheidslijstjes afwerken,…"

wiel rutten heeft 5 Jul 2010 gereageerd op Duurzaamheid lijkt meer en meer op een gevoelswaarde...

16 7 Jul 2010

"Ik ben het met bovenstaande visie zeker eens, zij het met een aanvulling. Hier wordt…"

wiel rutten heeft 5 Jul 2010 gereageerd op Duurzaamheid lijkt meer en meer op een gevoelswaarde...

16 7 Jul 2010

"Ik doe een beroep op allen in het voorbereidende bouwproces om FSC-hout verplicht te…"

wiel rutten heeft 3 Feb 2010 gereageerd op BTW verlaging op FSC hout goede maatregel om concurrentie te bevorderen?

10 15 Mrt 2010
Antwoord van Michel Eek

"Beste Marcel Het ligt eraan: Heb je het over de korte-termijn-denkende-nuchtere hol…"

wiel rutten heeft 21 Jan 2010 gereageerd op Past het gedachtengoed van passiefhuizen wel bij de nuchtere Hollander?

28 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"VelopA-Citystyle heeft een Cradle-to-Cradle buitenbank ontwikkeld. Wellicht kan je b…"

wiel rutten heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+