BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van philip sanders (37)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Interssant onderwerp, inderdaad. @guus: een houtkachel als backup is leuk bedacht, m…"

philip sanders heeft 12 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"De eerste stap zou moeten zijn de bouwkundige maatregelen te optimaliseren, dus opti…"

philip sanders heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Hallo Ellen, Beginnen met hoogwaardige isolatie (bluedec is erg mooi maar duur), (sc…"

philip sanders heeft 20 Okt 2014 gereageerd op Energiebesparende systemen bij monumenten, wie kent voorbeelden?

14 30 Okt 2014

"Voor zover mij bekend zijn er geen specifieke eisen gesteld aan de maximaal toegesta…"

philip sanders heeft 9 Okt 2014 gereageerd op Hoe groot mag het hoogteverschil zijn bij een uitrit?

4 10 Okt 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"nee hoor: roosters dicht en adem inhouden! "

philip sanders heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Voldoen 'normale' ventilatieroosters nog wel qua geluidbelasting?

7 28 Nov 2014
Antwoord van jacques serle

"Zelf woon ik in een rijtjeswoning die direct aan het trottoir grenst. Er zijn geluid…"

philip sanders heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Voldoen 'normale' ventilatieroosters nog wel qua geluidbelasting?

7 28 Nov 2014
Antwoord van jacques serle

"Zoiets?  deze is van Stebo-Treppenlifte.de, maar er zijn ook firma's in Nederland d…"

philip sanders heeft 10 Sept 2014 gereageerd op Idee gezocht om gehandicapten lift op of in bestaande spiltrap aan te brengen.

11 10 Sept 2014
Antwoord van rené kuin

"Schitterend huis, inderdaad! Ik neem aan dat je er wel alternatieve berekeningen op…"

philip sanders heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?

14 1 Jul 2014
Antwoord van Joop Bensdorp

"Hallo Brenda, Eerste vraag is dan altijd: is het echt een lekke kelder of is het con…"

philip sanders heeft 26 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.

18 29 Jun 2014
Antwoord van Peter van den Ende

"Hallo John, Is een HSB-binnenblad geen optie? Kun je een gigantisch pak isolatie kwi…"

philip sanders heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+