BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'dak' (19)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Bestaand dak na-isoleren: kan dit wel of niet?

Hallo professionals, Wij willen ons bestaande schuine dak laten na-isoleren van binnenuit, maar krijgen van vrijwel iedere partij die we b…

Begonnen door Leo Kranenburg

0 20 Sept 2023

Hoe isoleer ik het beste een hellend dak?

Ik moet binnenkort een hellend dak isoleren. Ik wil dat met pir plaat doen met 2 zijden aluminium laag. Mijn vraag is of er wel ruimte tus…

Begonnen door BouwProfs Redactie

1 13 Okt 2021
Antwoord van G. Buizer

Gruwel, of overdrijf ik?

Helaas kan ik geen foto nemen omdat "ze" dat meteen zien en ik dan een probleem heb..... Bij mijn buren worden momenteel zonnepanelen op he…

Begonnen door Jeroen Bollen

2 31 Aug 2018
Antwoord van Jozef de Roos

Schade aan terras of aan dak?

Een bezoeker van mijn site zit met een probleem waar ik geen raad mee weet. De verzekering wil schade aan het terras niet vergoeden omdat h…

Begonnen door J

11 2 Mrt 2018
Antwoord van Michaël de Vos

Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

Heeft iemand ervaring opgedaan met isolatiefolies? Toepassingen op hellende daken, als aanvulling op geïsoleerde dakplaten om stralingswarm…

Begonnen door BouwProfs Redactie

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

Kan de overheid moreel gezien een verbod op asbestdaken opleggen aan gebouw eigenaren?

De kogel is door de kerk, de Ministerraad heeft ingestemd met het voorstel van Staatssecretaris Mansveld om met ingang van het jaar 2024 as…

Begonnen door Michel Eek

5 9 Mrt 2015
Antwoord van jacques serle

Wie heeft ervaring met het installeren van zonnepanelen met keramische leipannen?

Gerrit Jan Hoogland stelt in onze Linkedin groep Duurzaam Bouwen de volgende vraag: Ik wil zonnepanelen laten installeren op mijn dak met k…

Begonnen door BouwProfs Redactie

10 25 Aug 2014
Antwoord van Jan van Leeuwen

Kwaliteit damwand gevel en dakplaten, waar moet ik op letten?

Ik ben geen bouwkundig , ik zit in de interieurbouw , maar ik heb nu wel met een bedrijsfgebouw verbouwing te maken. Wie kan mij iets verte…

Begonnen door Ronald Schouwink

4 23 Jun 2014
Antwoord van henk van de meent

Blazen en / of bobbels in bitumen dakbedekking van 10 jaar oud, hoe kan dit gebeuren?

 Laatst op een plat dak de bitumen dakbedekking bekeken, de dakbedekking van het platte dak is ongeveer 8-10 jaar geleden opnieuw gelegd. N…

Begonnen door Eric Beckman

3 14 Jan 2014
Antwoord van Bas

Graag advies over dakbedekking plat dak

Voor een klant heeft een dakdekker het platte dak van de nieuwbouwwoning gelegd. We zijn er niet tevreden over. De dakdekker heeft eerst ee…

Begonnen door Renske Peeters

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+