De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Speciaal voor het bedrijfsleven organiseert de TU Delft een ontbijtsessie over RECYCLINGSpeciaal voor het bedrijfsleven organiseert de TU Delft de gratis ontbijtsessie van 7.30 tot circa 9.00 uur op dinsdag 20 oktober in de cen… Door Jan-Henk Welink begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 1 Okt 2009 |
Kent u een duuzaam project? Post het hier!Nu het onderwerp Duurzaam Wonen zo goed op de kaart komt te staan, lijkt het me een goed idee om alle relevante duurzame projecten in Neder… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
10 |
30 Sept 2009 Antwoord van R. (Roy) Ch. Francke |
Advies in mijn zoektocht naar vakbekwaam bouwplaatspersoneelBeste collega ondernemers, voor ons bedrijf zijn wij op zoek naar een aantal volwaardige tegelzetters. Nu kan ik natuurlijk via de standaa… Door Roel Smits begonnen in BouwProfs discussie |
1 |
30 Sept 2009 Antwoord van Stefan Edwards |
BouwProfs Rondvraag: Is het beboeten van aannemers voor het negeren van FSC-eis een goede zaak?De Raad van Arbitrage heeft aannemer Variant Bouwonderneming uit Alphen aan den Rijn vorige maand beboet voor het niet toepassen voor FSC-h… Door Andre Letsch begonnen in BouwProfs discussie |
1 |
29 Sept 2009 Antwoord van Marcel van Vliet |
Dames en heren inkopers, hoe duurzaam bent u nu eigenlijk bezig?De Nederlandse bouwwereld heeft tijdens de Dag van de Duurzaamheid aan minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) toezeggingen ged… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
2 |
24 Sept 2009 Antwoord van Bas van Bussel |
Penny wise or pound foulish?Rene Kesselaar stelt in een artikel op www.bouwketens.nl dat hij soms 'nee' zegt tegen een opdrachtgever. Als opdrachtgever vind ik dat nie… Door Ferry van Wilgenburg begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 18 Sept 2009 |
Geen powerplay, maar aanpassenGeen powerplay, maar aanpassen Sinds Al Gore met zijn ‘inconvenient truth’ onrust stookt in de wereld is ook in de bouwsector het klimaatb… Door Peter de Winter begonnen in Duurzaamheid |
0 | 17 Sept 2009 |
Publiek private financiering (PPS) is dé kans om sneller, goedkoper en beter te presteren. EENS of ONEENS?Gisteren pleitte voorman Brinkman van Bouwend Nederland voor het van de grond tillen van PPS (Publiek private financiering) en zo instituti… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
1 |
17 Sept 2009 Antwoord van René Schoenmakers |
Is het toepassen van duurzame producten voldoende om beheerkosten te reduceren?Het merendeel van de huidige discussies gaat tegenwoordig over het toepassen van duurzame elementen. Naast de alom gerespecteerde reden dat… Door Stephan W. Baan begonnen in Duurzaamheid |
1 |
16 Sept 2009 Antwoord van Fred Janssen |
Nieuwe Europese norm voor isolatiematerialen die gebruik maken van reflecterend materiaal / aluminiumVoor velen bekend, maar slechts aarzelend erkend: het meten van R-waarden met één of meer reflecterende materialen erop of erin kan niet in… Door Léon Tummers begonnen in Duurzaamheid |
0 | 16 Sept 2009 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door