BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harrie Lieverse (31)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De enige goede duurzame oplossing is de aanpak zoals Bert Heerbaart omschrijft! Niet…"

Harrie Lieverse heeft 4 Jan 2016 gereageerd op Advies gezocht inzake zink dat klappert vast te zetten.

13 8 Jan 2016
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Neem eens contact op met Voskuilen Kozijntechniek in Waddinxveen"

Harrie Lieverse heeft 22 Apr 2015 gereageerd op Bedrijf gezocht om schuifraam te plaatsen in winkelruit van een monumentaal pand.

7 22 Apr 2015
Antwoord van Harrie Lieverse

"De heer van Beurden werkt nog niet zo lang bij Shell (binnenkort wellicht niet meer…"

Harrie Lieverse heeft 2 Feb 2015 gereageerd op Klimaatcrisis of niet, landen moeten niet beknopt worden in hun energiebehoefte.

12 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Of je, met WP en PV "onafhankelijk van het net" wordt is niet vanzelfsprekend. Ten e…"

Harrie Lieverse heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Ik adviseer u om contact op te nemen met het bedrijf Van Lierop (www.vanlierop.nl).…"

Harrie Lieverse heeft 26 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.

18 29 Jun 2014
Antwoord van Peter van den Ende

"Beste mijnheer Paul, De term "eenvoudige loods" is enigzins misleidend. Eenvoudig va…"

Harrie Lieverse heeft 20 Mei 2014 gereageerd op Wie kan mij meer vertellen over de invloed van zouten en mineralen op bevestigingsmiddelen en wandpanelen?

4 20 Mei 2014
Antwoord van Harrie Lieverse

"Zoals Ton Veenman al aangeeft, er is een verschil tussen de minimale bouwbesluit eis…"

Harrie Lieverse heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.

8 18 Mrt 2014
Antwoord van Wiebe Fokkema

"Ik wil het antwoord van Remco Deelen graag onderstrepen. Houtman Aannemingbedrijf ui…"

Harrie Lieverse heeft 12 Nov 2013 gereageerd op Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).

14 13 Nov 2013
Antwoord van Gert Koutstaal

"De reactie van FSC-Nederland maakt de discussie al wat duidelijker. Overleg met de N…"

Harrie Lieverse heeft 3 Sept 2013 gereageerd op Is het FSC keurmerk hout ten dode opgeschreven?

8 3 Sept 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"Prima Michel, dit werkt! Bedankt."

Harrie Lieverse heeft 23 Jun 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+